Regulamin sprzedaży towarów na odległość oraz świadczenia usług drogą elektroniczną
dla Sklepu Internetowego działającego pod adresem https://www.tibarto.pl/ prowadzonego i administrowanego przez firmę: FHUP Iwona Spuła  z siedzibą: 32-540 Trzebinia, ul. Dembowskiego 28A, o numerze NIP: 549-120-88-81 REGON: 381763145.
Adres e-mail: sklep@tibarto.pl; kontakt telefoniczny: 504 77 11 05; numer rachunku bankowego w Alior Bank: 36 2490 0005 0000 4530 7193 9775.

 
§ 1
  1.  Kupujący (Klient) – osoba fizyczna, która ukończyła 18 lat i posiada pełną zdolność do czynności prawnych, osoba prawna lub jednostka organizacyjna nieposiadająca osobowości prawnej, ale mogąca we własnym imieniu nabywać prawa i zaciągać zobowiązania, dokonująca zakupów na stronie internetowej https://www.tibarto.pl/. Kupującymi mogą być osoby, które ukończyły 13. rok życia, ale nie ukończyły 18 lat, w zakresie w jakim mogą nabywać prawa i zaciągać zobowiązania zgodnie z przepisami powszechnie obowiązującego prawa.
  2. Sprzedający (Usługodawca) - firma FHUP Iwona Spuła  z siedzibą: ul. Dembowskiego 28A, 32-540 Trzebinia, o numerze NIP: 549-120-88-81; REGON: 381763145. Adres e-mail: sklep@tibarto.pl; kontakt telefoniczny: +48 504 77 11 05.
  3. Sklep Internetowy (Sklep)- serwis internetowy dostępny pod adresem https://www.tibarto.pl/ (tibarto.pl).
  4. Przedmiot transakcji – towary  i/lub usługi dodatkowe wymienione i opisane na stronie internetowej Sklepu Internetowego . Sprzedający dokłada wszelkich starań, aby prezentowana na stronach oferta, była aktualna. Gdyby jednak okazało się, iż niektóre z zamówionych towarów nie były dostępne - wówczas Sprzedający zobowiązuje się do niezwłocznego poinformowania Kupującego o zaistniałej sytuacji drogą mailową lub telefonicznie.
  5. Towar – rzecz będąca przedmiotem umowy sprzedaży.
  6. Usługa dodatkowa – usługa świadczona przez Sprzedawcę na rzecz Klienta na materiale powierzonym przez Klienta w związku z charakterem sprzedawanych produktów i usług.
  7. Produkty – towary i usługi dodatkowe oferowane w Sklepie Internetowym.
  8. Umowa sprzedaży – umowa sprzedaży w rozumieniu ustawy Kodeks cywilny, zawierana pomiędzy Sprzedawcą (Usługodawcą) a Klientem (Kupującym) z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość, za pośrednictwem sklepu https://www.tibarto.pl/, której przedmiotem są towary i/lub usługi dodatkowe.
  9. Zamówienie – oświadczenie woli Klienta (Kupującego) określające jednoznacznie rodzaj i ilość produktów i/lub usług dodatkowych, zmierzające bezpośrednio do zawarcia Umowy Sprzedaży na odległość za pośrednictwem Sklepu Internetowego tibarto.pl.
  10. Strona – Sprzedawca (Usługodawca) lub Klient (Kupujący).
  11. Rejestracja – jednorazowa, dowolna i bezpłatna czynność, polegająca na założeniu przez Klienta (Kupującego) „Konta Klienta”.
  12. Strona Sklepu – każda strona bądź podstrona www znajdująca się pod adresem https://www.tibarto.pl/
  13. Newsletter – informacja w formie listu elektronicznego zawierająca biuletyn informacyjny i inne informacje handlowe  https://www.tibarto.pl/ wysyłane przez  Sprzedającego (Usługodawcę).
  14. Regulamin – niniejszy regulamin. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną (Dz.U. z 2002 r. Nr 144, poz. 1204 ze zm.).
 
§ 2
  1. Sklep Internetowy prowadzi sprzedaż detaliczną za pośrednictwem sieci Internet.
  2. Wszystkie produkty oferowane w Sklepie Internetowym są nowe, wolne od wad fizycznych i prawnych.
  3. Jedna transakcja handlowa może dotyczyć kilku produktów.
  4. Wszystkie ceny podane na stronach internetowych Sklepu tibarto.pl są wyrażone w walucie polskiej i są cenami brutto.
  5. Podane ceny nie obejmują kosztów wysyłki. Z uwagi na zależność kosztów przesyłki od ciężaru (wagi) i ilości sprzedawanego produktu końcowa cena jest sumą ceny produktu i ceny wysyłki określonej zgodnie z odrębnymi postanowieniami.
  6. Klient (konsument) może składać zamówienia na towary za pośrednictwem serwisu tibarto.pl 7 dni w tygodniu, 24 godziny na dobę.
  7. Warunkiem złożenia Zamówienia w Sklepie Internetowym tibarto.pl przez Kupującego wcześniejsze jest zapoznanie się z niniejszym Regulaminem i akceptacja jego postanowień w czasie realizacji Zamówienia.
  8. Zamówienie jest skuteczne, jeśli Kupujący prawidłowo wypełni cały formularz zamówienia i prawidłowo poda dane kontaktowe w tym dokładny adres, na który Towar ma być wysłany oraz numeru telefonu i adresu e-mail.
  9. Złożenie zamówienia stanowi ofertę zawarcia umowy sprzedaży towarów, w rozumieniu Kodeksu cywilnego, złożoną usługodawcy przez Klienta (Konsumenta).
  10. Po złożeniu zamówienia, Klient (Konsument) niezwłocznie otrzymuje wiadomość e-mail będącą potwierdzeniem wpłynięcia zamówienia do sklepu tibarto.pl, zawierającą ostateczne potwierdzenie wszystkich istotnych elementów zamówienia.
  11. Wraz z otrzymaniem przez Klienta (Konsumenta) potwierdzenia, o którym mowa w ust. 10 dochodzi do zawarcia umowy sprzedaży.
  12. W trakcie składania zamówienia, Kupujący może dobrowolnie wyrazić zgodę na umieszczenie danych osobowych w bazie danych Sklepu Internetowego Sprzedającego w celu ich przetwarzania w związku z realizacją zamówienia. W wypadku udzielenia zgody, Kupujący ma prawo do wglądu w swoje dane, ich poprawiania oraz żądania ich usunięcia. Dane osobowe Kupującego będą użyte na potrzeby wysyłki towaru do Kupującego oraz obsługi ewentualnych reklamacji towaru. W przypadku braku osobnych umów dane osobowe Kupującego zostaną usunięte w terminie 3 lat od daty zakupu towaru.
  13. Czas rozpoczęcia realizacji zamówienia pokrywa się z momentem wpływu wpłaty na rachunek bankowy podany w potwierdzeniu zamówienia (w przypadku płatności przelewem) lub momentem dokonania zamówienia (w przypadku płatności kartą lub wyborem szybkich płatności (e-przelew))  i składa się z czasu potrzebnego na przygotowanie towaru oraz spakowanie do wysyłki, który wynosi: 
    - dla towarów dostępnych na magazynie – do 5 dni roboczych 
    - dla towarów na zamówienie – do 10 dni roboczych                                                
    z zastrzeżeniem, że w opisie produktu lub w informacjach umieszczonych na stronach internetowych Sklepu tibarto.pl nie podano innego czasu realizacji zamówień.   
§ 3
  1. Zamówienie (towar) wysyłane jest pod adres wskazany w formularzu zamówienia lub podany telefonicznie albo drogą mailową.
  2. Towar jest dostarczany za pośrednictwem Poczty Polskiej lub za pomocą  firm kurierskich. Sprzedający może wyrazić zgodę na nadanie przesyłki w inny sposób, który zostanie wskazany przez Klienta.
  3. Sprzedawca informuje na stronie internetowej Sklepu o przedsiębiorstwach przewozowych, z którymi współpracuje oraz o kosztach nadania przesyłki (paczki, listu)
  4. Kupujący jest obciążany kosztami dostawy (wysyłki) określonymi w cenniku transportu.
  5. Zamówienia, których dostarczenie wiązałoby się z wysyłką poza granice Polski będą realizowane tylko po indywidualnych ustaleniach z Klientem (Kupującym) . Koszt przesyłki za granicę pokrywa Klient - zgodnie z obowiązującym cennikiem wybranego kuriera lub Poczty Polskiej.
  6. Zamówienia nie są realizowane w soboty, niedziele i w czasie Polskich Świąt Państwowych.
  7. Przed odebraniem przesyłki z poczty lub od kuriera należy sprawdzić, czy opakowanie nie uległo uszkodzeniu w transporcie. W szczególności należy zwrócić uwagę na stan taśm lub plomb naklejonych na przesyłkę. W przypadku, gdy opakowanie przesyłki nosi znamiona uszkodzenia lub, gdy plomby (taśmy) są zerwane należy nie przyjmować przesyłki i w obecności kuriera sporządzić protokół szkody oraz skontaktować się jak najszybciej ze Sprzedawcą w celu wyjaśnienia sprawy. Brak stwierdzenia nieprawidłowości w zakresie stanu ilościowego lub jakościowego przesyłki przy odbiorze może mieć negatywny wpływ na wynik rozpatrzenia roszczeń Klienta z tytułu uszkodzenia czy okradzenia przesyłki w transporcie.
  8. Sklep może anulować zamówienie w przypadku:  a) gdy dane Klienta są nieprawidłowe, niepełne, bądź budzą wątpliwości, a z Klientem nie można nawiązać kontaktu; b) braku wpływu należności na konto Sklepu (podane m.in. w e-mailu potwierdzającym złożenie zamówienia) w ciągu 7 dni od dnia złożenia zamówienia, dla zamówień płatnych przelewem;  c) gdy takie jest życzenie Klienta, jednak pod warunkiem, że zamówienie nie zostało już zrealizowane i wysłane.
§ 4
  1. Za zakupy w sklepie można zapłacić w następujący sposób:
    - przelewem na rachunek bankowy.
    Numer rachunku dostępny jest na stronie internetowej sklepu w zakładce „o nas” oraz przesyłany jest e-mailem w momencie, w którym zamówienie jest skompletowane i gotowe do opłacenia. Realizacja zamówienia następuje po wpłynięciu kwoty na rachunek bankowy Sklepu. Wpłaty należy dokonywać dopiero po potwierdzeniu przez Sklep dokonania zakupu.
    - za pośrednictwem serwisu DotPay.pl :  kartą kredytową lub szybkim przelewem internetowym (e-przelew). Realizacja zamówienia następuje po dokonaniu zamówienia.
  2. Na życzenie Klienta wystawiam fakturę bez VAT.
 
§ 5
  1. Kupujący (Konsument) może odstąpić od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość bez podania przyczyny, składając stosowne oświadczenie na piśmie, w terminie 14 dni, od objęcia towaru w posiadanie przez Konsumenta lub wskazaną przez niego osobę trzecią (inną niż przewoźnik), a w przypadku umowy, która obejmuje wiele rzeczy, które są dostarczane osobno, partiami lub w częściach - od objęcia w posiadanie ostatniej rzeczy, partii lub części. Do zachowania terminu wystarczy wysłanie stosownego oświadczenia przed jego upływem na adres Sprzedawcy (Usługodawcy) wskazany w §1 pkt 2 niniejszego regulaminu.
  2. Usługodawca dopuszcza możliwość złożenia oświadczenia o odstąpieniu od umowy pisemnie lub drogą mailową. Usługodawca niezwłocznie potwierdzi Konsumentowi na e-mail (podany przy zawieraniu umowy) otrzymanie oświadczenia o odstąpieniu od umowy.
  3. Oświadczenie, o którym mowa w ust. 1  można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 1 do niniejszego Regulaminu ( Formularz odstąpienia od umowy ).
  4. W przypadku odstąpienia od umowy sprzedaży towarów zawartej na odległość, umowa uważana jest za niezawartą.
  5. Jeżeli konsument złożył oświadczenie o odstąpieniu od umowy sprzedaży zanim usługodawca przyjął jego ofertę, oferta przestaje wiązać.
  6. Konsument ma obowiązek zwrócić towar Usługodawcy niezwłocznie, jednak nie później niż 14 dni od dnia, w którym odstąpił od umowy sprzedaży, chyba że Usługodawca zaproponował, że sam odbierze towar. Do zachowania terminu wystarczy odesłanie towaru przed jego upływem. Towar powinien być zapakowany w sposób, który zagwarantuje jego bezpieczny transport. Konsument ponosi bezpośrednie koszty zwrotu towaru (koszt odesłania).
  7. W przypadku skorzystania z prawa odstąpienia od umowy, zwracany towar należy odesłać na adres siedziby Sprzedawcy, o której mowa w § ust. 2 niniejszego Regulaminu, tj.: FHUP Iwona Spuła, ul. Dembowskiego 28A, 32-540 Trzebinia.
  8. Konsument ponosi odpowiedzialność za zmniejszenie wartości towaru będące wynikiem korzystania z niego w sposób wykraczający poza konieczny do stwierdzenia charakteru, cech i funkcjonowania towaru. 
  9. Usługodawca ma obowiązek niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia otrzymania oświadczenia Konsumenta o odstąpieniu od umowy sprzedaży, zwrócić Konsumentowi wszystkie dokonane przez niego płatności, przy czym jeżeli Usługodawca nie zaproponował, że sam odbierze towar od Konsumenta, może wstrzymać się ze zwrotem płatności otrzymanych od Konsumenta do chwili otrzymania rzeczy z powrotem lub dostarczenia przez Konsumenta dowodu jej odesłania, w zależności od tego, które zdarzenie nastąpi wcześniej.
  10. Usługodawca dokonuje zwrotu płatności przy użyciu takiego samego sposobu zapłaty, jakiego użył Konsument, chyba że Konsument wyraźnie zgodził się na inny sposób zwrotu, który nie wiąże się dla niego z żadnymi kosztami.
  11. Prawo odstąpienia od umowy zawartej na odległość nie przysługuje Klientowi w wypadkach umów dotyczących:
    - produktów o właściwościach określonych przez Konsumenta (zamówienia indywidualne- np. rozmiar indywidualny) w złożonym przez niego zamówieniu lub ściśle związanych z jego osobą. Przez takie świadczenia, Sprzedający i Klient rozumieją także wykonane dla Klienta, według jego zlecenia produkty (produkty specjalnie przygotowane na życzenie Klienta). Powyższe nie ogranicza Klienta w prawie do dochodzenia roszczeń wynikających z wadliwości dostarczonego produktu;
    - produktów dostarczanych w zapieczętowanym opakowaniu, której po otwarciu opakowania nie można zwrócić ze względu na ochronę zdrowia lub ze względów higienicznych, jeżeli opakowanie zostało otwarte po dostarczeniu;
    - produktów, które po dostarczeniu, ze względu na swój charakter, zostają nierozłącznie połączone z innymi rzeczami;
 
§ 6
  1. Usługodawca ponosi odpowiedzialność za wady towaru w oparciu o przepisy o rękojmi przy sprzedaży, z zastrzeżeniem ust. 11. 
  2. Wada fizyczna polega na niezgodności sprzedanego towaru z umową sprzedaży.
  3. Różnica w wyglądzie towarów zamówionych z otrzymanymi, które wynikają z różnicyw ustawieniu parametrów monitora, w szczególności różnicy w barwachi odcieniach materiałów jak również nieznaczne różnice wizualne, nie stanowią podstawy do reklamacji.
  4. Reklamacje z tytułu rękojmi za wady można składać pisemnie na adres usługodawcy wskazany w §1 pkt 2 niniejszego Regulaminu lub pocztą e-mail: sklep@tibarto.pl.
  5.  Klient, który wykonuje uprawnienia z tytułu rękojmi, jest obowiązany poinformować usługodawcę o stwierdzonych wadach poprzez przesłanie opisu niezgodności pisemnie na adres siedziby usługodawcy lub drogą e-mailową, wskazane w ust. 4 oraz odesłać usługodawcy towar na adres wskazany w ust. 4.
  6. Opis niezgodności można złożyć także na formularzu, którego wzór stanowi załącznik nr 2 do niniejszego Regulaminu. Usługodawca może dokonać oględzin reklamowanego towaru w miejscu, w którym się znajduje.
  7. Jeżeli sprzedany towar ma wadę, klient (konsument) może: -  żądać wymiany towaru na wolny od wad, albo żądać usunięcia wady:
    - jeżeli kupującym jest konsument, usługodawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady gdy doprowadzenie rzeczy do zgodności z umową w sposób wskazany przez kupującego jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów w porównaniu ze sposobem proponowanym przez usługodawcę;
    - jeżeli kupującym jest przedsiębiorca, poza analogicznym uprawnieniem wskazanym powyżej w przypadku konsumenta, usługodawca może odmówić wymiany rzeczy na wolną od wad lub usunięcia wady także wtedy, gdy koszty zadośćuczynienia temu obowiązkowi przewyższają cenę rzeczy sprzedanej;
    - złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny, albo o odstąpieniu od umowy sprzedaży, chyba że usługodawca niezwłocznie i bez nadmiernych niedogodności dla kupującego wymieni towar wadliwy na wolny od wad albo wadę usunie. Ograniczenie to nie ma zastosowania, jeżeli towar był już wymieniony lub naprawiany przez usługodawcę albo usługodawca nie uczynił zadość obowiązkowi wymiany rzeczy na wolną od wad albo usunięcia wady.
  8. Klient (konsument) kupujący w serwisie tibarto.pl nie może odstąpić od umowy sprzedaży, jeżeli wada jest nieistotna.
  9. Usługodawca odpowiada z tytułu rękojmi, jeżeli wada fizyczna zostanie stwierdzona przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru, jednakże roszczenie o usunięcie wady lub wymianę rzeczy sprzedanej na wolną od wad przedawnia się z upływem roku, licząc od dnia stwierdzenia wady. Jeżeli kupującym jest konsument, bieg terminu przedawnienia nie może zakończyć się przed upływem dwóch lat od dnia wydania towaru.
  10. Usługodawca zobowiązuje się do rozpatrzenia reklamacji w terminie do 14 dni.
  11. Usługodawca ogranicza odpowiedzialność z tytułu rękojmi wobec klientów niebędących konsumentami do wady w postaci niekompletności towaru.
  12. Usługodawca nie udziela gwarancji w rozumieniu art. 577 Kodeksu cywilnego, natomiast informuje o znanych mu gwarancjach udzielonych przez osoby trzecie.

Plik do pobrania:
Załącznik nr 1 do Regulminu   -    Formularz odstąpienia od umowy

Używamy cookies w celach funkcjonalnych, korzystanie z serwisu bez zmiany ustawień dotyczących cookies oznacza zgodę na ich używanie oraz zapisanie w pamięci urządzenia

Zamknij